Saturday 26 May 2012

Enjoy At Pusat Rekreasi Hutan Taliwas

Just want to share... Kelmarin 26 of May 2012. Kami urang ke Hutan Rekreasi Taliwas for mandi manda. Suma perempuan n only 2 boys ( Along & Aliff ).. Tak dapat mo share gambar sbb memory card my fon is full.

Ini idea adik aku... Farah...  Dengan bayaran RM40.00 untuk 2 kereta.. so kami mulakan destinasi perjalanan yang memakan masa hampir 1 jam... Sesampai disana... Erm.. Memang selesa dan kami mulalah BBQ... Sedia apa yang patut untuk dikunyah2 selepas bermandi manda... Aku tak dapat la mandi manda.. spoil tul.. Aku 'P'.. Hahahhaa erm... tapi takpa sbb aku pun tak berapa minat nak berenang2 sbb badan penuh dengan allergic... Sedangkan kena hujan jak pun dah bengkak2. 

Enjoy punya enjoy... Kitorang  tinguk jam dah hampir 330 pm... omg... Kami da dipesan oleh kakitangan kalo mo pulang jangan lewat sangat sbb Mr. Jumbo selalu ada dijalan... Ganas kunuk...

Kami kelam kabut la berkemas... So memang rezeki jugak laaa.. hehehe first tyme nampak Mr Jumbo. Tapi syukur time tuh itu Mr Jumbo baru lepas menyeberang jalan dan telah masuk ke satu simpang dan kami sempat melihatnya... Umi jerit pada kami suh baca Doa Qunut.. So... Aku apa lagi.. Tak henti2... Allahumma Dini Fiman Hadait, Waafini fiman afait..... Berdebar2 jugak hati takut terserempak lagi ngan Mr Jumbo yang dikatakan liar. But Thank god... Kami selamat sampai rumah pada jam 445 pm....

Alhamdulillah...

No comments: