Sunday 19 February 2012

Ironiknya Majlis Tingkuang ~ Rodzaidie & Nordiana

Oh My God!! Beberapa hari nie suram betol hari-hari indahku... Bukanpa, line stremix down di rumah.. Huhuhu macam apa rasanya, syahdu mahdu.. Mo share any feeling pown nggak bisa ya... Mo surf Utube ~ Geisha Cinta Dan Benci pown tak dapat... Nie di sekolah baru dapat on9... So difficultiesnya hidupku 3 hari nie...

Sorry la.. Adik-adikku Pewaris Imam Hj Etong, lambat da mo update nie cerita perkahwinan c Rodzaidie & Nordiana nie... Apakan daya... Semalam terima calling from Rodzairul kita berkenaan gambar2 cantik dorang dua nie... Akak share gambar yang ngan akak jak yaaa... Kalo da tiba ditangan halus akak nie.. Hahaha baru kita share lagi gambar cantik durang nie... 

Hahahaa... Biarpun dalam gelap tetap kontrol ayu & macho.. Hehehehe For pengetahuan korang semua... Dah la banjir dan shooting RTM tidak jadi, malam ada gangguan letrik lagi... So, bersanding dalam gelap la.. Hehehehe Siokkan... Nie la specialnya majlis diorang nie... Tempat sanding atas tilam lagi Huhuhuhu.. Aku pesan gak ngan dorang... Jangan buat hal depan orang nie... Hehehehe kata Osbon...  Baju dorang gayakan nie... Wah... Baju suku kaum Idahan... Merah menyala you... I Like!

Aku agak2 jak nie... Dalam gelap nie... So sapa termerah mata, tershoot tak kena, tershoot yang pelik2 sabo je la....



Tengok nie... Makan pun teraba-raba.. Hahaha Apa kan daya...

 Aku wif pengantin perempuan  Hahahaha.. Laki diam2 di belakang...






Nie... Celup punya pemain kulintangan....

Ini Azmi Osman... Kazen aku... Kawan aku ber'gila' masa dulu2... Kami memang jarang jumpa tapi sekali jumpa banyak cerita kami.


Anduk ba.... Candle Light Dinner...
Hai.. Maz Win with her family... Dorang bakal p 
umrah hujung bulan nie...




Nie kak Nursia Usman... Akak kesayangan aku... Orangnya sporting, tidak suka bermulut-mulut dan baik hati. Masa aku muda remaja aku stay dengan dia. Kawan ber'gila' jugak nie.... Hehehehehehe
Nah... Ni gift majlis merenjis dan menepung tawar...


That's all for this... Tunggu gambar yang menarik tertarik de boom dari Rodzairol aka Rockie... Nanti i share wif you all here. K...


 

2 comments:

apambaleks said...

Tahniah Dyan! Semoga kekal hgga ke akhir hayat ... menarik juga perkahwinan adat Idahan ni ya :D Candle light semua... kelas gitu!!

Fadleena J. Noo said...

Thanx To tour my Blog... Nanti disampaikan ngan Dyan... Thanx so much!