Thursday 23 February 2012

GAMBAR MELETUP PERKAHWINAN ~ Rodzaidie & Nordiana

Sekarang dah jam 1235am.. Aku ngantuk gila tapi sambil2 menunggu my washing machine bertugas... Aku secalit-calitnya mengambil kesempatan mengxpose gambar-gambar meletup dorang dua orang nie.. Hehehehee... Walau dengan mata yang sedikit mau tertutup nie.. Aku layan jugak blues hatiku yang rancak mau berdansa depan laptop nie...

Saksikan la....
Part sini yang aku suka tinguk.. Macam kerabat diraja jak ...

Cantik nie kek Oooo... Merah putih lagi... My feberit kolor...


Adui Dyan... Apa ka hei jarimu tue... berhandyplast lagi... Kantoi!

Terima Kasih kepada Yang Berhormat kerana sudi hadir memeriahkan majlis kami ini...

Yang Berhormat siap mendendangkan lagu lagi tapi apesal besan-besan dibelakang tue, menunggu turn ka...
Amboi ... Cantik pose tapi alalalalala...



Sori la termasukkan gmbr nie pulak... Entah apa Pacik Paisal bisik ngan pacik sebelah tue ... Sori yaa.... hihihihi







Antara tetamu yang sudi hadir...



Anduk ba.... Baru pas amik Dottie (Icha) tadi pat Ummie & Abahnya... Sweet Dream my Sleeping Beauty...

Nie adik aku... Faridzan Noh...
Wif anak2 Mummy. From left... Nur Lailatul Qaisyah, Nur Ainatul Alesya, Nur Afeeqah Natasya,it's me,  Nur Tania Arisya, Mohd. Aliff Daniel, Mohd. Afif Afnan & Mohd. Nor Fiqri..

K la... Just here jak... I dont know what to say... hehe

No comments: