Tuesday 14 February 2012

Happy Birthday to Adikku ~ FARIDZAN NOH

Hari ini 15 Februari 2012, adalah tarikh ulangtahun kelahiran adikku nie yang ke 32 tahun. Waa Zan, dah tua rupanya... Alalalala Akak? Oh My God!
Ini la adik aku yang handsome boy.. Hahahaha kembang semangkuk la dia nie... Orangnya gagah perkasa ni uweks...
Adik aku ini anak ke tiga, selepas aku. Beza kami dua tahun dan kami memang rapat sejak kecil. Hahahaha kalo dikenang-kenang lucu gak kisah kami masa kecil2. Kami memang jarang gaduh...Bergaduh pun paling2 pasal penggiliran cuci piring, pasang kelambu hehehehe... Tapi jangan uolls salah... Adik aku  ini pandai masak ketika itu dibandingkan aku yang... hehehe tau makan jak... Aku ingat dulu, masa aku tahun 6. Umi kasi chance aku try masak sayur pakis.. Wah... minyak jadi kuah... Hehehehe From that time aku give up... xmo masak kunuk... Tapi adik aku sorang nie.. Can cook yaa.. Sedap dia masak wa cakap lu... Zan... Ingat lagi kita main di laman rumah??? Tomoko??? Hehehe ...Lari jatuh lari jatuh...
Nie gambar famili dia...

Nie anak dia nomor dua... Muhammad Afif Afzan... "Copy & Paste". Penakut nie, kuat nangis.. Memang kalo anak No.2.. gulp!!! Hehehehe...

 Nie anak-anak dia...
1st : Nur Lailatul Qaishah
2nd : Mohd. Afif Afnan
3rd : Nur Ainatul Aleesya
4rd : Mohd. Adib Afzan RIP : 05.11.2011  (Sila klik )


Betul-betul kepergiannya memberi tamparan yang hebat kepada kami seluruh keluarga. ~ Anak Syurga~
Nie masa umur aku 4 tahun dan adik aku 2 tahun... Masa di Sembulan, Kota Kinabalu. Huhuhu I miss this moment.

From the bottom of my heart...
Happy Birthday ADIKKU
Semoga Berbahagia Dan Dimurahkan Rezeki...

2 comments:

itumatahariku said...

hahaha.... betul2 la copy n paste muka anak ezan no. 2 tu hehehe... sama ja gaya2 ala ala prasan macho mcm bapa dia tu hehehe....

happy birthday wat ezan.. moga di murahkan rezeki dan panjang umur...

Fadleena J. Noo said...

Hahaha mata dia kan Princes.. Sama jak... Tapi penakut tol Afif tue.. Hujan bunyi hantam zink dia boleh nangis siap masuk selimut lagi betapuk.. Hahahaha.. Memang sejibik tol laa...