Saturday 11 February 2012

Malam Berinai Adik Sepupu - Rodzaidie Jani

Aku lihat jam didinding rumahku... Wah! Jam 1.05 pagi sudah. Aku kena juga teruskan catatan nie walaupun mata nie dah ngantuk sangat. Aku teruskan jugak sebab aku tahu.. Kalo lambat da bangas da cerita nie sbb esok pengantin nie da jadi raja sehari. Ok nama dia nie... Rodzaidie Jani aka Jaie aka Rambo... Wah.. Nice Date They Choose... 12.02.2012... I like it!!! Tapi yang menambahkan ke'like'kanku nie... when i saw they're banner...Very the, and the, and the... So simple but nice looking. Kekereatifan dia nie mengindahkan hari majlis dia dengan banner yang cukup kreatif. Meh kita tinguk... 

Happy Wedding Day... Rodzaidie Jani with Nordiana Paisal

So Cute! Belakang tue Madai yaa... Bukan Gunung Kinabalu...Siap ada burung walid lagi.


Ini pulak gambar animasi mereka sendiri, lakaran oleh Mr.  Rodzaidie... Ada iras gak kan...?
Ini yang mahal nie... "CCIHI"
Cucu-cucu Imam Hj. Itong.
Our logo yaaa...

Ok... Berinai da setat da... Masalah lowbat tfon.. So sikit saja gambar yang dikongsi bersama.

Inai moden nie... Ramai dikalangan ibubapa memilih untuk membeli yang sudah siap berbanding kutip dan tumbuk.


Nah!! Amik ko...


Wah... Sorry.. Enterframe gak.. Tukang inai kena pakai inai jugak.. Hihihihi

Sebelum beransur aku p tdoq... I want to take an opportunity to say to you... Semoga menjadi seorang SUAMI yang paling baik dan romantik.. Wah... K... Dah ngantuk sangat!!! Gudnite... Everyone...


( Oppsss... So sorry... Banner nie diilhamkan dengan kerjasama Mr Rockie jugak... Rodzairol Jani Hisbrother... )

No comments: