Wednesday 18 December 2013

SEMOGA ROHMU DICUCURI RAHMAT MOHD. SYAHMI ABD. MURAD


Innalillahiwainnalillahiroji'un....

Terasa sebak didada bila mendengar kepergianmu.

Semoga rohmu bersama dikalangan para soleha...

Amin Ya Rabbal Alamin...

Alfatihah...

* Arwah merupakan seorang yang baik sangat, menyenangkan dan mesra dengan sesiapa sahaja. Aku buka semula chat2 kami... Berderai sekali lagi airmataku... Aku ingat ketika aku di landa masalah hujung tahun 2012, dia salah seorang sahabat yang tidak putus2 menguatkan semangat aku.  "Jangan stress2 kak".  Itu la kata2 yang selalu dia lontarkan kepada aku bila Nampak aku monyok. "Senyum2 bha kak"... Huhuhu sedih sangat! Macam tidak percaya ketika dikhabarkan oleh Kakak sepupuku, Kak Rohana Jaafar. Lama aku terkedu, tak percaya, kelam kabut aku buka facebook dan buka wallnya... Ya Allah! Memang dia...

Chat kami yang terakhir...


Kak...thank you tau buatkan sy punya gaji....
Take care kak...jgn stress2 bha...
Me :
ok syahmi, thanxn wlcm.

Nape thanks sy pulak..sy la patut thanks kakak
Me:
andukbha.. iya la... wcme



Hihi ok....

Assalam...sihat ka ni??
Me  :

Wslm .. akk sihat syahmi.. tq

Ok lah...saja ja checking checking...hahahhaa jgn stress
Me  :
Makaseh ... insyallah ndak stress ...
"Pasti Ramai Yang Akan Merinduimu"


2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Good people die young. Sayaaang.


Miss u.