Tuesday 17 December 2013

AKTIVITI SEMASA DI KAMPUS INTAN SABAH


Assalamualaikum again!!!

Nie kali, aku mahu share lagi, peristiwa first day yang meng'happy'kan, menggiurkan hahaha untuk memulakan Happy Kursus ku ini...
Seronok and excited sangat juga laa... Bangun awal, mandi, solat subuh, bermekap dan merias diri untuk memulakan diariku untuk hari itu. Hahaha... Kami tak ke dewan makan tuk sarapan, kami just sarapan di hostel jak sebab what, aku tahu... Aku mekap bukan sekejap... Ahaks!!! Kawan sebilik ku??? erm... Dua kali lima ngan aku pown... Ececeh...


This is my Surat Tawaran...
Puan Fadzlinah Binti Noh... Yeaa it's me laa....
Lepas menatarias diri kami, cewah... kami pun bergegas ke Bilik Kuliah, jauh juga tempat tuh amik masa 10 minit untuk sampai, Kelas bermula jam 0830 am... Kalau lewat, kena denda... Huhuhu takot!!!
 
Ramai juga peserta yang berkursus time nie... Tapi lain2 kursus  la... Hehehe

Mula semangat kunun...

Wajib letak depan meja...

 
Yuhuuuu... sori la empunya diri berbaju ungu n bertudung kuning.... Ahaks!


Buku Catatan... Cantikkan... Pink kolor lagi...

AKTIVITI ...

  • Ice Breaking
  • The Needs For Creativity
  • The Creative Pause
  • Focus
  • Challenge
  • Alternative and Concept Fan
  • Provocation
  • Harvesting & Treatment Of Ideas
  • Latih Amal & Pembentang 


" KOMPETENSI"
 

Menguji Potensi Tahap Kreativiti  :  Aku ??? Kreatif la jawapannya... Hahaha Kunun.


Soalan : Lukis Pemandangan...
Ini la ... Hasil Lukisan aku... Huhuhu...


Ini jawapan aku....


Jawapan aku....

Diarah membuat bulatan besar dan tandakan satu titik... Hasilnya : Aku kurang kreatif... Huhuhu


SENAM MINDA....

SENAM MINDA

PEMBENTANGAN BERKUMPULAN

Ini Rakan2 aku sekumpulan... Nice to meet them.. Sporting and serious gila2 juga macam aku.


 Dari Kiri Belakang  : 
1) HASLIN ( Bernama )        
2) ZAM   (                )        
3) LYN    ( Pendidikan )     

Dari kiri Depan  :        
4) BOBOI ( PLKN )                
5) FITRIE  ( Kesihatan )      
6) ANIAH  ( Farmasi )          
                             


Alhamdulillah... Akhirnya....

Thanx uolls... Enjoy it!!


No comments: