Friday 13 December 2013

SURAU UMAR AL-KHATAB INTAN SABAH


Assalamualaikum...

Cantiknya.... Itu sahaja yang mampu aku lafazkan semasa aku melihat buat pertama kalinya gambar Surau Umar Al Khattab ini diInternet ketika aku cuba men'search'  untuk melihat keadaan INTAN SABAH sewaktu selepas mendapat surat tawaran untuk berkursus. Dalam hati aku.... Kalau depan mata nie, aku takkan lepaskan peluang untuk solat di Surau ini....

Alhamdulillah... Tercapai hasrat dihati...
Aku menunaikan solat Zohor di surau ini dan selepas itu, sementara menunggu kelas bermula. Aku snap sana sini... Cantik, menarik.. Putih bak Mahligai kan... Eisssh Memang cantik... Susah mahu dicakap. Bha... Gambar2 seterusnya...
 
Lokasi Hostel pandangan dari Surau.

Cantikkan ....


 

Tangga turun menuju surau...

Sejuk jak mata memandang... Tenang!


Ruang legar Surau....



 
Akhir kata...
 
"SEMBAHYANGLAH ENGKAU SEBELUM KAMU DISEMBAHYANGKAN"...

See You Next Story!!!
 

No comments: