Wednesday 19 November 2014

ANNUAL DINNER 2014 SK. PEKAN, LAHAD DATU

Annual Dinner kami yang meriah, diadakan pada 19 November 2014 di My Inn Cafe Hotel, Lahad Datu.  Memang meriah.. banyak acara dipersembahkan dan kami biasa laa... dengan gaya ala2 anggun kami yang hanya sekali setahun... Merenyam laa sangat...

Disini aku selitkan laa gambar2 untuk santapan korang...

This is me... .... Love it!  


With My Kakak Herminy Shapawie
Penolong Kanan Kokum kami yang sporting

 Wif Abby Norenna Jimi Andrew yang
Tengah Preggy...

Bergambar Bersama Kakak Guru Besar kami,
Puan Hjh Sakka Labacho n my BFF...

Bergambar itu Harusssss...

Dan Bergaya pun itu Harusssss... Hahhaa
Yang specialnya... Aku tambah lagi koleksi Sijil ku...
SIJIL ANUGERAH KHIDMAT CEMERLANG 2013
yang disampaikan malam itu...

Terima Kasih Kepada Sepasang Mata Itu yang memilih aku sebagai salah seorang penerima APC 2013.

Well.... Jom kita lanjutkan dengan persembahan dari kami..
Yey!!



Persembahan Lecobiat... 



Seterusnya... Persembahan Nyanyian Dari aku dan tarian2 gelek dari kakak2 aku yang sporting n Cikgu Mokhtar,, Cikgu Ronnie yang sakit pinggang dan Cikgu Latiff.. Memang best laa malam itu... ( hehehe sorry... terpaksa merengkan kepala ) kikiki....


OK laa everyone..
 See yaa Next Destination!

No comments: