Thursday 1 January 2015

HAPPY NEW YEAR 2015


Assalamualaikum... Tiada apa2 yang dapat aku kongsikan disini. Seperti tahun2 yang sudah... Semuanya sama saja... Cuma aku mohon ditambahbaikkan....erm...

Aku cuma mahu kongsikan satu kisah di akhir tahun ini... Perbualan di antara someone dengan aku...

Dia  :  Aku lain, kalau aku kecik hati atau aku tak suka.. aku akan cakap direct terus terang... Supaya kau tahu aku tak suka.  Ini laa sikap aku...

Aku  :  Diam sahaja....

Tapi jauh dilubuk hatiku berbisik,

"  Kita tidak sama, aku pulak kalau kecil hati aku diam, aku pendam sendiri dalam hati sebab aku tidak mahu kau tersinggung dengan kata2ku dan aku  mahu kau tahu, yang aku terima dirimu dalam persahabatan ini ikhlas walaupun ada sikapmu menyakiti aku. Ini pulak memang sikap aku.Aku sanggup bertahan".

Dia senyum sinis memandang aku, kerana mungkin aku tidak menjawab dan hanya mampu berdiam saja...

Aku hanya mampu mengeluh... Tapi tak mengapa, aku terima seadanya apa yang berlaku dan pengajaran untuk aku.

Semoga di tahun 2015 aku menerima sekalung restu dan doa dari mereka2 yang menyayangi aku... Wallahu 'alam...

Hahaha.. abaikan semua2 yang menyakitkan di tahun 2014 dan abadikan semua kegembiraan di tahun 2014...

Tinggal beberapa detik lagi, kita akan menyusuri Tahun Baru 2015.
Semoga hidup kita sentiasa dalam rahmat Ilahi...

Buat Umi, Ayah, Abang Long, Ezan, Bob, Farah n Usu... 

Buat Iparku Rosnah, Suzanah, Wati, Adek

Buat Iparku Haslan dan Birasku Shima dan Erra... Tidak Lupa juga buat Bekas birasku, Nurlizah.

Anak2 buahku... Mohd Nor Fiqri, Nur Afeeqah Natasya, Nur Lailatul Qaisyah, Mohd Afif Afnan, Nur Ainatul Aleesyah, Nur Raniatul Adawiyah, Aqil Zayan, Ariel Zayan, Nur Qaseh Humaira, Nur Qaseh Fatihah, Khalif Ummar Owaiz

Buat Anak2ku Tersayang... NUR AIDA ATHIRAH, MUHAMAD ALIFF DANIAL, NUR TANIA ARISYA, NUR DANIELLA DANISYA...

Buat Arwah Ibubapa Mertuaku Abdul Kadir Sadion, Siti Sari Said, Allayarham Iparku Asnan Abd. Kadir,  ALFATIHAH...

Buat sahabat2ku semua... Yang pernah mengisi hidupku dengan kemanisan mahupun kepahitan... Aku gembira mengenali kalian...

Lastly.... FOR MY DEAREST HUSBAND dunia akhiratku..

I LOVE YOU SO MUCH... Thanx for the given..

.....10...09...08...07...06...05...04...03...02...

HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!

( Kedengaran Bunga Api Meletup di sana sini )  ^_^ 

Ingat laa... Persahabatan Itu Penting Dalam Hidup Kita...


No comments: