Monday 15 December 2014

WELCOME BOY BUCUK : KHALIF UMMAR OWAIZ B. MOHD RIZALMAN EFFENDI


Nah... Menunggu saat kelahiran Budak Bauk nie... Abang aku Fadzley, Adik Aku Faudzean, Fariz Tarmizey, Laki aku Jasni dan Laki adik aku, Adek... Hihihi...lengkap kan...haha Semuanya excited menunggu... Apa lagi aku... hihihi... Lama da tak cium bau syurga nie.... huhuhu...

Baa ... Ngam2 jam 0945pm 01 Disember 2014... Nah lahir laa si Boboi nie... KHALIF UMMAR OWAIZ laa kunun nama dia, dengan beratnya... 3.94kg... Wow! Mabeles... hahaha                      

Yang excited, adik ipar aku laa... Alhamdulillah....
Baru dapat boboi, sebelum nie dua gugurl ... 

 Tuh... Nur Qaseh Humaira dan 
Nur Qaseh Fathihah... Excited menunggu khabar kelahiran dari mama diorang

Nah ... Nie laa Khalif Ummar Owaiz... montel kan... Bah seterusnya.... layan gambar2 si montel gebu bauk nie.... hihihi..

Tahniah Dek... U got it!




Mommy pun takmo ketinggalan... Geram cangat cangat... isk! Semoga Khalif membesar dengan sihat dan jadi anak yang berguna.... Amin....

No comments: