Thursday 20 October 2011

Semangat Hari Ini

Ya... Semangat untuk pulang rumah dari kerja... Lantas tanganku menggapai Laptopku dan menekan punat Power... Jejari ku rancak bermain disetiap punat keyboard dan lantas mataku tertumpu ke Blog ku yang kulahirkan semalam di atas bantuan rakan sekerjaku. Untuk makluman... beberapa kali percubaanku untuk mewujudkan blog tanpa bantuan sesiapa... tapi  kudratku, akalku merundum asa... Tak menjadi... Ahhhh baru kali ini aku mendapat...
Tapi usaha mencantikkan blog ini pulak tidak menjadi.. Adakah kerana aku tidak kreatif atau kerana aku tidak mahir atau kerana bidang ini bukan permainanku... Aku sangat putus asa... Aku suka sangat melihat blog kazenku... "ARTIFAK DALAM BOTOL" sungguh meyakinkan dan keyakinanku mengatasi kemampuanku. Cantik Blog dia...

No comments: