Sunday 13 September 2015

Bahagia Di Hari Lahirku

Kelmarin 12 September 2015, Hari Ulang Tahun Kelahiranku. Siapa tidak gembira kan, tidak layak berduka walaupun ada sesuatu mengganggu tangkai hatimu.

Terima kasih pelbagai wish dari teman2, ucapan yang memberi kesan, mengharukan dan membahagiakan, dengan voicenote, dengan video bday.. seronok memang seronok. Kena lagi dengan adik2 kesayangan aku,menyanyi macam2 ragam tune suara.. Makaseh Love u adik2 aku... Bersyukur punya adik2 yang membahagiakan dan membanggakan.. Semoga kita semua di bawah lindunganNya, dijauhi duka lara.

"Happy Birthday kak Fadzlinah gojes... semoga sentiasa senyum dihari gembira ini... n tiada lg airmata.. wlupun airmata itu jernih.. Semoga panjang umur  murah rezeki sihat2 selalu n sentiasa dlm perlindunganNya". Ini la ucapan yang paling manang aku rasa... hahaha....i like i like... 



Gift ini sepersalinan telekung yang rasanya teramat, termahal, terkesan.. siap dengan pesanan yang panjang lebar... Katanya... Dalam hidup ini.. Kita ada dua keadaan... Baik dan Jahat. Kalau terlaku jahat, buat la baik. Sebab amal baik yang kita buat tetap Dia terima juga walau seburuk mana perbuatan lalu kita.

Erm....... Alhamdulillah bila hidup kita didampingi orang yang baik2 maka kehidupan kita akan menjadi gembira tanpa sebarang duka.. Makaseh buat kawan2 yang hadir dalam hidupku, menceriakan hidupku , sama2 berkongsi duka dan suka.

For my Husband....... Terima kasih dengan kejutan yang membuatkan hilang sakit kepalaku ketika itu... Merajok ku rupa2nya berbalas... sengaja jak mo sakitkan hati ayang... Makaseh yang tak terhingga masih lagi menerima dan menyayangi Ayang seadanya walaupun..... Nakal dan degil.... Hihihi... So sorry,, I'm olwez yours. 

Thanx My Umi, My Ayah And My Siblings..... Love U ollss... My anak2.. Dayang, Daniel, Tania & Icha..... My property Heart!


No comments: