Tuesday 12 June 2012

Untuk Dia Pembunuh Aku...

Niat aku baik, niat aku bagus.. Untuk kebaikan semua... Untuk kebaikan kita... Hanya sekali ini saja aku bercakap ko sudah menuangkan tubah di air minumku... Mana sudah kebaikanmu, mana sudah adabmu padaku... Ini kali laa... Aku tahu sudah apa niat sebenarmu untuk berkawan dengan aku.... Aku tahu sudah...

Kau kata aku pentingkan diri...? Kau kata aku Hipokrit? Prove it... Napa  mesti ko tuduh aku begitu... 

Ko tahu ka...

Rasa sedih membahang betul dalam dadaku nie... Macam mati hidup semula aku rasa... Ko tahu ka... Kalau kau sayangkan aku seperti selalu kau katakan... Kalau betul ko caring ngan aku seperti disetiap pesananmu... Mengapa akhirnya kau mencucuk duri yang tajam di setiap kulit kegembiraanku... Mengapa ko cuba menarik tulang-tulang kebahagiaanku selama mengenali aku... Lunas ka?

Aku tahu ko sedih.. Aku tahu ko berduka... tapi tidak semestinya kita berakhir dengan segumpal kebencian... Hargailah perkenalan kita, bukan kerana keputusanku ko menjadikan ia alasan untuk menjauh dan mengakhiri....

Cukup cukup sudah... Memang sesuai... Seperti kau katakan padaku... Thanx for everything....

Aku pun buli jugak baa...

Thank a lots for every what u did...

No comments: