Sunday 2 September 2012

Istimewanya Hari Ini


Assalamualaikum...

Hrmmm... Today is 02 September 2012 and the special today isss.... what aaa...? Erm... My Birthday? No laaa... Jauh lagik...

Hahahaha That's was my date when i start dari remaja di alam persekolahan ke Alam pekerjaan... Itu adalah tarikh dimana aku tinggalkan zaman persekolahanku... Sanggup! 

Hari ini genap 15 tahun aku berkhidmat di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia. Sinopsisnya ketika itu, aku masih bersekolah dalam Tingkatan 6 Rendah... Dapat temuduga dan sekaligus sebulan kemudian aku bekerja sebagai Pembantu Tadbir... Kerja yang biasa sahaja tapi HALAL...

Aku bersyukur ke hadratMu Ya Allah... Aku tidak merasa kekurangan kerana Apa adanya diriku... Aku bangga sedikit ... Ngeee tidak banyak laaa...

Baaa hanya nie jak komentar aku for this tyme... Hehehe See U Soon...

No comments: