Tuesday 18 September 2012

:: Pandangan serong tetap pada aku ::

Susahkan hidup ini... Memang apa yang berlaku baik buruk semua menuding kepada aku. 

"Tidak la"... "Ndak la ba tu"... "Jgn kau begitu baaa"... "Perasaanmu saja tuh"...

Yang menghadap aku.... Semuanya aku... 

Kadang2 rasa dunia nie tidak adil walhal kita sendiri yang mengadili dunia... Semua sudah Allah tentukan tapi kekadang orang tetap bermereng memandang... Nampak kelibat hitam... Haaa memang la tuh! Tudingan membunuh diri...

Dimana aku mahu letak diri aku .... ? Dimana aku mahu singkirkan perasaan kurang enak itu...? Memang aku tahu... Mengadu kepada Allah... Allah
mendengar tapi sekeliling tidak akan faham... 

Tapi yang susahnya... Orang kepercayaan tidak percaya malah menjatuhkan aku... Menuduh aku... Mempertikaikan aku... Dengan siapa harus mengadu... ?

Diam? Itu yang terbaik yang aku rasa setakat ini.... :,(
 

No comments: