Sunday 24 November 2013

HAPPY BESTDAY MY AYAH NOH ABOL HASSAN

Assalamualaikum semua...

Every year aku ingat birthday setiap orang2 yang aku sayang, dari lucky aku, anak2 aku, ayah aku, Umi aku, adik beradik aku, semua aku ingat. Tapi 24.11.2013 aku terleka... So, bila tersedar, aku kol umi n kita buat la mengejut punya makan2... Mahu jugak buat On 25.11.2013, sekali ngan bestday Umi, 26.11.2013. Tapi 26hb mereka2 nie mok terbang Ke KL for jalan2... So, Amik keputusan 24hb laa.... hi3...

So, kami urang buat la birthday kicik2 jak for our Ayah, mmg kelamkabut punya kes, Umi masak Mee Sup jak untuk acara tuh. Ayah pun taktaw... Special Cake yang memang terkejut juga adik aku, Farah buatkan untuk ayah, tuh sampai terjelir lidah tuh... Ahaks...

Just Cucu2 nyanyi n aku jugak tak ketinggalan nyanyi lagu Happy Birthday untuk ayah... Ayah tiup kek itu...
Semoga Panjang Umur, Dipermudahkan segala urusan dan dihilangkan segala duka lara, diberi kesihatan yang baik.   Amin!

Cucu2 yang tukang nyanyi Hepi Bestday Atok!!!
Nie jak yang sempat Umi masak untuk kami urang malam itu... Mee Sup Ayam...

I don't like MEE SUP... tapi... Takdak pilihan, so hantam saja laa.... :)
 
Orait... Aku mok perkenalkan si cilik2 bergaya kami... Ahaks!

NUR TANIA ARISYA 6 TAHUN


NUR QASEH UMAIRAH 4 TAHUN


NUR DANIELLA DANIESYA 3 TAHUN


NUR QASEH FATHIHAH 2 TAHUN



NUR NIMA ARMA, tgh SPM


 Ahaks.... Nie pulak mamak2 na... Mo juga merenyam... Meragam.... Hahaha... Kalau rasa hidung tuh mok berdarah, sila pindah ke entry lain yeee... Hahahhaha...
 
 Aku with my Adik... Farah. bergedik2 dulu arr...
 
Wokey laa... That's all laa for today... Mengantuk gila da nie... Esok nak p kerja, siapkan la apa2 yang patut sebelum aku menerbangkan diri aku untuk berkursus....

Fly Fly Fly The Butterfly, In the Meadow Is Flying High,
in The Garden Is Flying Low... Fly Fly Fly Away!
 
Da...Da...

No comments: