Sunday 17 November 2013

JAGAILAH HUBUNGAN PERSAHABATAN ITU...

Assalamualaikum....


Erm... Dah lama tak update my blog nie... Because what?? Banyak kekangan demi kekangan mengganggu laluan sisiran kehidupanku.  Cewah!!! 

For the first my entry for this 'ketukan' yang dah lama tak bertaut, bergantung2 nie... I want to share with uolls 'bout' hubungan persahabatan, perkawanan.. Hihihihi janggal pulak rasanya... "perkawanan"

Erm everyone...

Kita tak boleh desak orang untuk suka kita, untuk sayang kita. Semuanya dari pandangan rasa dan pandangan mata orang yang ingin berkawan dengan kita. Apa sahaja sikap kita positif dan negatif sekalipun pasti dinilai oleh sang mata dan sang hati yang merasai. Kita bukan sempurna untuk menentukan kawan kita itu begitu, kawan kita ini begini. 

The points is... Berkawan sahaja sehingga denyut nadi yang terakhir, Berbuat baik sahaja.. Mana yang baik jadi ajaran dan kurang baik jadikan sempadan. Tak perlu menilai bagai.

I love all my friend...  Aku memang seorang kawan yang baik dan aku sanggup berkorban demi sebuah perhubungan. Aku cuba menjadi yang terbaik dan mata ini mengajar aku menjadi seorang kawan yang baik.

Mata ini menjadi saksi, sebagaimana jenis kawan yang pernah aku lalui... Kawan yang baik, kawan yang menikam, kawan yang amik kesempatan dan pelbagai ragam. Aku bukan seorang yang sempurna tapi aku cuba menjadi yang sempurna.

Kita Hargai lah Kawan kita... 

Kerana kita takkan mengenal erti sunyi kerana Mereka ADA... Kita tak mengenal gelak tawa kerana mereka ADA... Kita tak mengenal erti kesabaran kerana mereka ADA... Kita tak mengenal erti kecewa kerana mereka ADA...



JAGAILAH HUBUNGAN ITU WALAUPUN KEKADANG
HATIMU DIULIT SEDIKIT KELUKAAN...



No comments: