Thursday 1 December 2011

Funfair !!!

Hmmm... Anak2 girang la bila dengar mo p Funfair... Babah yang pancit... Hehehehe Excited bebudak bila da janji p Funfair awal2 lagi da bekemas, Nie la gamaknya kalo da terjanji... Tak boleh jugak kalo kensel kang muka seposen sampai esok pagi... 

Sampai sana jam 8 pm.. Excited budak2 mo naik itu, mau naik ini... MasyaAllah.. Aku yang pening bila nampak permainan nie...  Rasa mo muntah, mo pitam pun ada... Dayang??? Ampun ampun.. Betul2 berani, kalo la aku mcm tue kan best... Nie nampak laut pun da kecut... Kawan aku bakal kawin, kalo mo p sana mesti naik bot atau kapal laut.. Adui!!! Pengalamanku hari tue naik bot.. Mcm dipintal2 urat leher...

Berbalik ngan c Dayang... Tue benda apa nama.. Tukul2 tue.. dia main... Sotong2 dia main... Tagada dia main.. Aku yang dibawah nie ndak berenti2 berdoa jak..  Yg main nie punya relax... Babah dia?? Ala.. skema  jak dia tue.. Susah mo ramal perasaannya... hihihih

 Nie jak gambar sempat dirakam.. Time nie si Babah menjaga Dayang and Aliff . Baru berkesempatan gambar2 Baby.. Babah cakap mcm orang Indon jak bergambar2.. Jadi cover malu. ..Time Babah jauh sikit... baru dapat shoot.. Heheheheh

 Baby yang excited... 

Aliff main terjun2... ngan Baby tapi Baby baru tiga kali terjun da kuar.. Mengah nafas.. Kepenatan...

Yang seronoknya... aku bertemu dengan sahabat lamaku... Rosita Abd. Rashid ( Papon ) sesungguhnya aku happy sangat dapat jumpa ngan dia.. Baru jak aku tersebut2 namanya 2 3 hari yang lalu.. and kelopak mata kananku bergoyang2 jak.. maybe nie la petanda... Mungkin ada 10 tahun kami tak jumpa.. Rupa2nya dia bekerja di Semenanjung dan baru jak pulang dari sanaa...
Erm K la.. Aku mcm kehabisan idea mo cakap apa.. Maklum la mata ngantuk sangat...  Just sharing with you my dear Blog... Thanx...

No comments: