Wednesday 23 November 2011

Syukur Aku Tidak Begitu!!!

Tanggal 30hb Oktober 2011 tue.. Aku ngan adikku pigi melawat seorang kenalan yang telah melahirkan anak secara ceasarean... You know what??? She's got twin... Huhuhu Verry the... Aku kepingin sangat mo dpt twin tak dapat2... Dia sekali cincai dapat twin... Twin girl lagik... Pinky pinky... Mudah2n cantik nama anak tue... Dapat tau Ija dan Isa... Isk.. What the hell of name...No other choice lagik ka.... btw ndakpa la... Anak orang pulak kan??? Hehehehe


OK... Kemaren p hospital lagik for melawat mama kembar nie... Masuk wad kerana luka jahitannya terbuka dan berdarah... yang menggerunkan masa proses mencuci luka.. Ada sejenis cacing keluar dari tempat luka tue.. Kata Nurse, itu sejenis womb tapi besar macam mee laksa... Huh!!! Geli geleman rasanya... Mo jugak p gambar tue cacing tapi pelllis la...

Syukur Alhamduliilah... Aku sihat sesihat sihatnya seperti yang korang tengok sekarang...Semasa dalam tempoh berpantang
( ceasarean jugak ya ) syukur tiada masalah yang berat berlaku ke atas jahitan lukaku... Ku urus anak kecilku tanpa bantuan sesiapa (Husband x dpt bantu kerana bekerja ), aku mandikan, aku bawa p knik dengan kudratku sendiri.. siap drive keta lagi... Dengan berat lahir anakku 4.25kg.. Tak mampu mo angkat selalu, kerana luka belum sembuh sepenuhnya... Tapi Alhamdulillah... kalau la terjadi seperti kenalan di atas.. Adui.. Taubat aku...

No comments: