Friday 6 April 2012

BELAJAR MAIN GITAR...

 
Ada penyakit baruku datang nie... Hehehee aku kepingin mahu belajar main gitar baaa macam d KK.. hehe macam dulu2 baaa.... Erm.. Terpaksa cari dan bongkar buku2 lama.. Buku2 lagu with knot... But buku rujukan for knot... Tak jumpa... Adui... Sapa la yang sudi mengajar diri aku yang semakin kaku nie.... Huhuhuhu Bikin bergaduh jak kan....?

I'd got share with someone in his blog... This pic i 'curik' from his blog... Hopefully dia tak marah gua... Coz  i want to shared kunuk p my wall on Facebook about his blog.. Ndak dapat2... So this way jak yang i boleh guna.... Huhuhu Credit for him... Zairul.Blogspot.Com...






Dapat ka aku melaluinya nie... Kuatkah semangat ku nie yang sekarang tengah berkobar2 nie... Isk isk isk... A'll try my best laa....

Mo minta tunjuk ajar c Teresa Jessica laa nie... She's so cute... Friendly... Good looking... Her heart full of blossoms of flower... Amboi... Mengampu ka??? Hihihihi Boleh ba kan Teresa Jessica... Kakak Sejernih Taik mata nie mo belajar main gitar with u...

Tok Guru akak dulu da nataw mana... Ralat jugak hati nie mau mencarik2.... Sebab last jumpa... Gitar dia da remuk dek kerana sesuatu... Haaa... Tak payah nak cakap la... Teringat pulak memori lama... Huh! "Jangan bilang sapa2.. Aku cinta kepadanya.. Biarkan aku sendiri simpan dalam hati" Wah Rubisa... Lagu Ringtone callerku baa nie... Hehehehe...

Baaa before that aku mo cari sapa2 yang buli kasi ngam tune gitar nie... Pastu boleh la aku rujuk gambar di atas nie... Or rujuk buku2 or Utube..

So exciting.....!

No comments: