Friday 16 March 2012

Cake For My Dearest Darling

Hello... Assalam...

Today is Birthday My Lucky...  Mau juga share gmbar my Lucky nie tapi masa makan berdua  di KFC tadi, He warned me to don't publish in my blog..Huwarrrgh! Aku amik gambar dia main curi2 pun dia xmo jugak... Aku puji la dia... Sumbui ba jugak... Ndak mo jugak dia... Makin laju dia mengunyah tue ayam goreng... Huh!!! Nanti sampai rumah aku scan gambar dia nie... Tapi... dalam hati aku ndakpa laaa... Sebab aku da simpan gambar dia dalam hati aku, ndak payah la kasi publish ngan orang.... Peh! Jawapan hatiku memujuk... Kwang kwang kwang...

Nie kek aku order special konok dari Mr. Sainuddin kita... Cheese cake, My fav flavour. Mahu jugak aku buat sendiri, macam tahun2 sebelum nie aku ada buat chocolate cake... Tapi kali nie.. Malas menguasai diriku. Entah sejak dua menjak nie... Huh! My hero tunggal olwez ask me bila mo buat lagi kek coklat, i told him... Nanti... Sambil senyuman menyeret sedikit dimulutku. Faham la maksudku,last question da xmo tanya lagi daa... hihi

All Is Mine ! The elder pat neneknya...

Icha yang excited tiup lilin.... 3 candles? Nop...

Look Icha... Dia mahu dia sorang jak tiup lilin. Marah tak bertempat nie anak...!


Happy Birthday Dear... Semoga Dimurahkan rezeki kita dan dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat. I'm proud to be ur 'Suri'... Believe me and Thanx kerana sabar menerima cara hidupku dan isteri yang masih 'malu'... Wah! Thanx luving me walaupun aku nie keras kepala n kuat bawa gaduh... I know what ur 'cara' utk pujuk... I like! Sebab tue selalu bawa gaduh... Hehehe Thanx sayang anak-anak aku ( dari rahim aku, anak aku laa ) hahaha and lastly... Luv u Very Muching!

No comments: