Saturday 17 March 2012

Siapa yang dapat menjawab !

Assalam...

Aku just mahu minta tolg uolls... Aku pernah terdengar lagu nie berkumandang di radio masa aku concentrated buat kerja di Office... Entah... Rancak Berdetak jantung and debaran hati when i hear lagu nie... Hehehe ndak la, aku just suka lagu nie and... Hopefully... Korang tau sapa penyanyinya and apa tajuk dia... Dah puas tengok di Utube tak jumpa2... Suaranya macam Saleem (Iklim) tapi dah taip sana-sini tak jumpa juga apa tajuk lagu nie.  Aku sempat rekod di handfon and here diselitkan liriknya k... Sapa dapat jawab... berterima kasih sangat2... Tiada la hadiah hehehe... tapi just thanx so much..!
 ...
BUKAN KEHENDAK KITA BERDUA
KITA SENGAJA DIPISAHKAN
DENGAN ALASAN
ENGKAU DAN AKU TIDAK SEPADAN

APAKAH KITA YANG BERDOSA
TIDAK MENGIKUT KATA
APAKAH KITA YANG BERDOSA
DI TEMUKAN BERDUA
SALING MENYINTA
JUJUR DAN RELA
BIARLAH TUHAN MENENTUKANNYA
...

Harap-harap sesapa kaki karaoke... or memang penyanyi... Harap dapat membantu... Dan sesapa jak kebetulan tau lagu nie, mana la taw tekenen2 lagu kenangan korang putus cinta dulu2 kan... Hahahaa... Please tell me... K

# Me  :  Tak ada kene mengene lagu nie ngan aku... suka suka jer...
just mo share jak in my blog... Thanx For everything....

No comments: