Monday 12 March 2012

Dedicated For Rida & June

Nah.. Aku ndak sihat nie... Sakit kepala dan ada tanda-tanda kecil selesema... Dah la sakit, boring lagi mencengkam-cengkam ulu hatiku  nie.. So.. Kesian dengan diriku nie.. Aku mencari-cari arah... Aku mahu mencari-cari idea untuk blogku nie tapi tidak ketemu... So.. Tetiba aku teringat seorang kawan and seorang jiran aku yang duduk belakang aku nie... Dorang nie suka sangat berposing-posing, bergaya sakan dan memang 'hantu' camera... Pantang nampak tempat cantik pasti posing maut dan mengabadikan kenangan melalui camera dan ndak sampai 1 hari, dah status facebook... Untitled Album, ndak sabar2 post.. Hahahahahaa... So u guess.. Whomever???? Nah... Siapa-siapa ada masalah pernafasan, ada ampus or pengguna healer... fikir dua tiga kali dulu yaaaa....

First b4 through... Say sorry dulu... hihihi



Kedai Si June nie pun sampat juak...

Terlihat kamu gambar nie... Adedeh sandi....!

Merah sangat la Mak Ngah.... Hehehe :P
Aiks... Ada juak aku ter'enterframe'.. Namau rugi juak... Hahahahaha


Ba ani nganyak yang buli dikongsi... Inda sudah aku menahan sakit kepala ku ani... Tambah sakit kepala ku melihat posing maut bisiya' nie..

Awuk eh...!


Sorry arrr...

No comments: