Saturday 14 January 2012

AKU GILA KERANA KEHILANGAN !!!






Jangan terkejut dengan entry ku nie.. Aku Gila!!! Bukan bermaksud aku gila yaaa...
Aku gila nie... Sebab aku gila dengan sebuah lagu tue yang betul2 gila, menggila dan Cukup menggilakan...

First time aku dengar lagu nie dinyanyikan rakan sepejabatku... Jap jap "aku gila..." jap jap "aku gila".. Aiks.. ape ke hei dengan lagu dia nyanyi nie... Lagu apa tue.? Katanya, sedap lagu tue.. Aiks.. Berkerut keningku... Apa yang sedap sangat lagu tue?... Isk!!! Semacam jak aku dengar.
Tetibaa dlm keta... Berkumandang la plak lagu tue... Yaaa memang betul sedap pulak lagu tue... So i want to share the lyrics with uolls... Dan hayatinya kerana sesungguhnya.. Lagu nie  membuatkan aku gila dan tersenyum sendiri macam orang gila... ! Peh!!! Kupilih la lagu nie jadi my song in my blog...

KEHILANGAN
Ku Coba Ungkap Tabir Ini
Kisah Antara Kau Dan Aku
Terpisahkan Oleh Ruang Dan Waktu
Menyudutkanmu Meninggalkanku

Ku Merasa Telah Kehilangan
Cintamu Yang Telah Lama Hilang
Kau Pergi Jauh Karena Salahku
Yang Tak Pernah Mengganggap 
Kamu Ada...

Asmara Memisahkan Kita
Mengingatkanku Pada Dirimu
Gelora Mengingatkanku
Bahwa Cintamu Telah Merasuk Jantungku

Sejujurnya ...
Ku Tak Bisa ...
Hidup Tanpa Ada Kamu
AKU GILA!!!

Seandainya ...
Kamu Bisa ...
Mengulang Kembali Lagi Cinta Kita

Takkan Kusia-siakan Kamu Lagi !!!
Entah napa ajaibnya lagu nie.. Meruntun jiwa Mengalirkan Airmataku.. Mau cakap dia slow, sentimental tidak juga... Huh!!! But i think... Lirik dia nie yang menggugat keindahan dinihariku... Wah!!! Ataupun... Ada Sesuatu... yang mengembalikan Nostalgia lama... Opsss... Ingat entryku ...Dimana Syurga ...

Astaghfirullah...

Enjoy The Song...


No comments: