Wednesday 18 January 2012

Projek Time Cuti...


 Ingin ku kongsi kisah aku lagi bersamamu My Lovely Blog...

Aku ambik cuti seminggu tapi tak ada maknanya... Penat juga ke hulu hilir mengurus anak-anak ke sekolah... Dan harapan hari ini agar aku menjadi suri rumah sepenuh masa. Abang antar budak-budak p sekolah dan aku dengan niat hati hari ini mau mengemas setor yang sekian lama tergendala. So, dengan hati yang berkelip2 suka dan hati yang berbunga-bunga riang dikuatkan lagi dengan Icha yang tengah lelap tidur ( bangun seawal 530 pg tadi ) So... Dengan penuh pengharapan ku panggil Auntie utk membantu aku menjalankan tugas pembersihan dan menyusunatur buku-buku kesayangan 'Lucky' aku.

Almari nie baru beli sebulan lalu... Sebulan dia kosong tak berpenghuni.. Sebab tuan rumahnya busy sangat... Haaa ni da start isi items.. That's it... Buku kesayangan laki aku...
Jangan coba-coba mo buang... Jangan coba-coba mo simpan dalam kotak.. Dia sayang buku nie lebih dari dia sayang bini dia... Huhuhuhu hihihi


 Haaa nie la di antara buku-buku kesayangan 'lucky' aku.


Superhero... Sebijik macam lucky aku...
 Ini jugak...
Cuba tengok tarikh dia.... Bayangkan penuh almari yaaa...



Check punya check.. Ada pulak terjumpa buku lamaku ini...

Terkenang3 pulak Nostalgia lama... Buku STPM nie...Fuh... Miss them so much...
 Ini lagi di antara buku-buku bacaannya..




Ini pulak untuk anak-anak diaa...




No comments: