Friday 27 January 2012

Welcome Back Dear

Esok... 28hb Januari 2012... Dikhabarkan melalui chat di antara kami. Seseorang akan datang mengunjungi aku (kami) di esok hari. Aku berharap pertemuan ini tidak ada titisan airmata lagi seperti sebelum ini. Yang kuharapkan jerit pekik gurau senda, salam bertaut kegembiraan hingga ke akhirnya.

I know you are dealing with this life without someone you love. He has to go far to abandon with life. I am quite proud to know you are courageous and always follow through painful life, personal problems, family and life.
 
Finally ... You heard about the happy. We can still happy even without love. You can be happy and love life can also be harmful to life. Kerana cinta terhasilnya kegembiraan, kerana cinta juga terhasilnya keperitan.


Cinta bisa membahagiakan hidup dan cinta juga bisa memudaratkan hidup. 

Hidup ibarat seperti bunga yang mekar dan layu akhirnya... Sekiranya tidak dibaja dan tidak disinari. Kehidupanmu yang berbunga menjadi kehidupan yang kelam menerima cinta seorang bernama 'suami'.  Dan 'suami' itulah akhirnya yang mencengkam hati dan perasaanmu sehingga hancur luluh pedih membeku.  Kerana cinta yang bertaut tetapi hanyut....
 
Istilah... Buat baik berpada-pada. Buat jahat jangan sekali. I'd no idea to talk 'bout it.  Zaman sekarang ini.. Tiada istilah, orang baik kita baik.. Orang jahat kita lagi baik.. Oh no.. I dont think so...Tapi ini  berdasarkan dari pandangan kita masing-masing.. Ada di antara kita bahagia dengan jalan yang kita pilih dan ada juga yang tidak boleh menerima kenyataan kehidupan yang dia pilih.

Always people say... No body perfect...

No comments: