Monday 2 January 2012

Lupa Aku Padamu

Hari ini sudah 02.01.2011...
Coretan pertama untuk tahun ini...

Kesibukan benar-benar melanda diriku sejak tahun lalu lagi..Hihihihi SBPA punya penangan nie.. Sehinggakan aku lupa ucapkan Happy New Year to My Friend Forever.... My Good Listener... That's... My Blog Airmata Tulus : Sejernih Airmata.

So... Mlm ini.. baru aku berkesempatan utk menari-narikan jari jemariku di atas keyboard laptopku ini.

Hmmm... Masing-masing kita punya azam kan... Aku ada azam jugak tapi takmo la kongsi disini.. Biarlah menjadi kontrak antara aku dan hatiku... Cuma ini sahaja kubisa kongsikan...

Semoga kebahagiaan kami sekeluarga berpanjangan... Hubungan Kasih sayang aku dan suamiku berkekalan hingga nafas terakhir...Asakan pindah untuk suamiku ke Daerah luar tidak diluluskan... Erm.. Bayangkan kehidupan tanpa suami seharian.. Huh!!! Palis2... (Sambil ketuk meja)

Tahun ini anak sulung akan hadapi exam UPSR... Wah!!! Ini lagi mengkagetkan... Kalo peperiksaan tahunan ok jugak sikit... Mudah2n dia dapat menghadapinya dan berubah untuk tidak jadi pendiam... Kabulkan Doaku Ya Allah....

Semua permasalahan, ujian Allah tahun lalu harap terus berlalu... Aku tak mahu jenguk-jenguk dia langsung... But... Aku bersyukur jugak sebab ujian itu adalah petanda Allah masih mengingati aku dan menyarankan untuk aku sentiasa beringat dan bersyukur!!!

O'ow!!!! Dah 03hb Januari rupanya.... My Son's Bday today...
Happy Birthday.. Harapan Mummy semoga menjadi anak yang bijak,  sentiasa mendengar kata dan menjadi anak yang berguna.

Happy Birthday My Boy... 
MUHAMAD ALIFF DANIAL... 
10 tahun...


with love...

No comments: