Tuesday 10 January 2012

Makan Malam - Kharunizam Mohamad



Selepas menjalankan tugas membantu Ramlah Tumiran di Pejabat Pendidikan Daerah tadi petang tadi, aku terus ke Sri Perdana kerana akur dengan jemputan makan malam mengejut oleh Kharunizam Mohamad di atas pertukarannya ke Negeri Pahang..  

Majlis yang simple tapi mewah... Hehehehehe mewah dari segi makanan yang dihidangkan sangat enak.  Majlis di adakan di Restoran Soup House.. This is my first time dinner here. Tapi enak-enak ya... Yg lelain i tak kesah.. But the only one.. Prawn Butter... Peh!!! Dapat bawa balik lagi... Thanx Zam...

Syahdu jugak jiwa malam nie tapi hilang dek kegilaan rakan-rakan yang hadir...  Abg Samti, Aliff, Kak Narimah, Kak Idang, Khairul Amir with wife&Cuteone, Nurullah, Timothy, Mohd. Syahmi,Ganesh, Ust. Munap, Cikgu Namran, Andrew, Mr Zammari, Fizi with Ramlah (feewit) , Ekhsyan.

Acara dirancang jam 7.30 pm kunuk tapi ntahla.. Mcm acara berbual pulak.. Perut nie dah bergendang dalam hehehe... 8 lebih baru mula... Edisi luahan perasaan berlangsung.. Nasib baik tak ada adegan menyayat hati... Syahdu mahdu... Cis!!

Memang sedih jgk bila dapat tau kawan se 'AKS' dapat bertukar.. Dan hanya doa yang bisa diiringkan,semoga sejahtera dan berbahagia selalu..

Sayang sekali... Tidak dapat zahirkan majlis ini coz camera Mr Aliff takdak bawa and my Phone lowbat yang teramat bad... So.. Just here i can share this.

Adui... Jam 1207 malam daaa... Ngantuk gile..

So only this i can shared with u olls tonight...

The lastly.. Thanx to Nizam... Coz can spent your time for sharing your joy and sorrow with us...

Thanx  'gain... 

p/s hopefully .. Plan tuk tomorrow nite menjadi...

No comments: