Tuesday 24 January 2012

CERPEN : CINTAKU BERTUGU

Berteleku ku sujud di atas tikar sejadah, kupanjatkan doa buat suamiku.Syukur Alhamdulillah, Ya Allah... Kau kurniakan aku seorang suami yang sangat penyayang dan mengambil berat akan diriku. Aku kasihan melihat dia. Perkahwinan kami sudah lima tahun tapi kami belum dikurniakan anak. Aku sudah berubat di sana sini, moden dan tradisional semua sudah tapi satu pun tidak menjadi. Ahhh memang bukan rezeki kami rasanya. Aku sangat cemburu kepada rakan-rakanku yang lain, yang sudah memiliki anak sedangkan aku hanya mampu tersenyum.  Ada jugak kata-kata nakal halwa telingaku, aku mandul suamiku mandul.. Sungguh sakit hatiku tapi ahhh persetanlah dengan mereka. Kubur masing-masing.

Sila klik  CINTAKU BERTUGU By : Fadleena M Noo 


Alhamdulillah selesai jugak akhirnya kisah ini. 
Terima kasih kepada yang sudi membacanya dan sila beri komen keberhasilan cerpen ini.
Thanx with love...

No comments: