Monday 16 January 2012

Say Congrats at Pizza ...

Hari ini My elder Daughter Birthday... So permintaan dia utk makan di Restoran Pizza dikabulkan... Mana lagi hatiku senang dengan keselesaan hari ini  mengurus Baby ke sekolah... So... I want to share this moment with ur my dear blog...  My BFF..

Hari nie dah genap 12 tahun da umur anak gadisku nie.. That's mean dah 13 tahun aku ngan Babah dorang nie melayari Bahtera Kehidupan... Syukur Alhamdulillah... Setakat ini pengemudiannya tidak pernah goyah dan aku percayakan dia dan dia so far so good... 

Well... I love him so much from the bottom of my heart. Walaupun aku nie bukan dari golongan isteri yang perfect... Masih degil, tak tau masak, pemalas, suka cari pasal dan sebagainya tapi he's still believe me and i know he loves me... walaupun... He looks skema... But i know..!



Dalam rekod Hospital ( KKIA ) Aku anak 7..T.U.J.U.H... Long story...Wah... Besssstnya kan... Tapi bayangkan dalam usia yang sebegini... anak 7? OMG.. I'm not ready yet... Hahahahaaha eksen cakap, padahal da tak boleh beranak... 

Berbalik ngan Birthday kabul anakku yang sorang nie.. Aku kabulkanlah hasratnya... Nah!!! Pizza Time...



 ENJOY OUR MEAL.... SLUURRPPP!!!




Tapau for Aliff And Icha...

No comments: